Hard work work

Äntligen hemma! Det är en riktigt isande kyla därute, fattar inte hur jag klarade förra vintern med endast mina kappa. Tur för mig att jag och mamma drar till väla imorgon för att handla en vinterjacka till mig, ska bli väldigt skönt att frysa mindre.

I övrigt är jag jävlig sliten idag, jag tror att bakfyllan har hängt i lite idag i form av trötthet, fast mådde dock lite illa ett tag på Turn. Det hjälper ju verkligen inte att jag har jobbat så mycket som jag gjort idag, först 08.30-16.00, sen hem och hinna vara hemma en halvtimme innan jag drar till Turn och jobba i ytterligare nästan fyra timmar. Jag har fasen jobb så jag drunknar i det nu, haha. Jag har ju såklart Öresundskraft, sen ska jag servera på fredag till kl. 00.00 och sen på lördag och söndag ska jag jobba på Fredrikstals julmarknad från 09.30-20.00. Jag kommer dö! Inte nog med det så sa Elena att det fanns jobb till mig på Ralton i en månad och påväg hem från praktiken ringer Burger King och undrar om jag fortfarande är intresserad av jobb. Tyvärr kunde jag inte tacka ja till något av dom för båda var på heltid. Man ska egentligen inte klaga, men jag vet inte riktigt hur jag ska strukturera upp allt, haha ;)

Just nu sitter jag med en kopp kamomillte och en clementin, perferkt start på min ledighet fram tills onsdag (y) Kom nyss på att jag inte har bloggat om helgen, men äh, det får jag göra imorgon typ :P Haha.




Ett par resultat från lördagens fotografering med Angee, jag snottade dom från hennes bloggish! :$ (Mycket bättre upplösning på bilderna i Angee's blogg)


It's friday

Det är fredag och jag är ledig. Fastän jag sov i två timmar igårkväll och sju timmar inatt så känner jag mig ändå inte utvilad, men jag har sovit riktigt bra inatt ändå, så kan det gå. Jag är seg som sirap och jag har inte ätit sen igår vid lunchtid, så när mamma och pappa har gått så ska jag dunka på med musik, sörpla i mig kaffe och äta frukost. Efter det har jag nog tillräckligt med kraft för att städa och sedan flytta över mina kläder till en garderob för min byrå ska säljas imorgon.

Jag vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på efter städningen och före träningen, men efter träningen kommer Angee hit på kvällsmys och övernattning iallafall :)

Me want... so bad!


Klänning - VILA


Klänning - Sisters Point


Klänning - Elise Ryan


Klänning - Soaked in Luxury


Klänning - VILA


Fodrad skinnjacka - Jofama by Kenza


Skor - Nelly Shoes


Skor - Jeffrey Campbell


Skor - Wildflower by Kenza (Dör så snygga dom är!)


Skor - Wildflower by Kenza (DÖR ÄNNU MER! Haha ;P)


Många bollar i luften!

Idag är jag glad, saker och ting börjar rulla på. Till att börja med kan jag berätta att jag har lite småjobb på gång, eller två stycken, servering på företagsmiddag den 3:e och stå i godisbutiken på Fredriksdals Julmarknad den 4:e och 5:e (jag ska ha 1800-tals kläder på mig, typ långkjol och blus, hahaha, så jävla mobbat!). Får iallafall riktigt bra betalt på Fredriksdal, att få nästan 3000 kronor på två dagar är fan inte dåligt! Men den bästa nyheten är nog att jag har fått jobb på Öresundskraft, jobbet jag intervjuades för förra veckan! Jag är så jävla glad att pengarna äntligen kan börja rulla in, och det är bara 5 timmar om dagen, sooooft!

Jag firade att jag har fått jobb med årets första lussebulle, haha, den satt väldigt fint i magen. Snart ska jag byta om och packa träningsväskan, för jag ska iväg och träna spinning och styrka var det tänkt. Imorgon ska jag på föreläsning på Dunkers med praktiken, sen slutar jag klockan ett och då blir det en runda inom AF!


Idag var det min dag!


New lifestyle

Jag somnade jäkligt sent igår, eller idag, somnade säkert halv fem i imorse. Men jag gick iallafall upp klockan halv tio, så jag har inte sovit bort dagen. Började med havregrynsgröt och banan, kaffe därtill, nu sitter jag och knaprar i mig ett surt äpple. Det är min nya livsstil och jag ska göra allt för att behålla den, haha. Jag laddade hem en app till min mobil, en kaloriräknare, men den är på engelska dock, så vet inte ifall all sorts mat finns med. Men den har en cool funktion, den kan nämligen läsa av streckkoder med kameran, redigt flashigt ;)

Senare idag, vid fyra-halv fem så ska jag bege mig till gymmet för ett riktigt biffigt träningspass! Jag ska träna min slappa röv, haha, den ska upp några våningar. Jag har ju en klänning i garderoben som är riktigt snygg och som jag inte har användt bara för att jag inte riktigt har kroppen till det än. Efter passet blir det dusch och bastning (skönt!). Sen ska jag sitta i receptionen med Pauken tills halv tio då gymmet stänger.

Nu ska jag slipa lite på en design till en blogg det företaget jag praktiserar ska ha, dom har lagt det där i mina händer så nu får jag bolla med lite idéer, fun times! Nej, hade hellre lagt ner den energin på denna bloggen, men men...



Ha en bra dag gott folk! :D

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt



Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår 
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

Allting börjar om. Jag kan börja om
Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om

Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad
Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt
Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Allting börjar om. Jag kan börja om
Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om

Fading

Vilken dag, vilken dag... Jag vaknade halv ett, brukar inte gå upp senare än elva så det kändes lite wierd! Sen låg jag bara och kollade på tv och somnade igen i tre timmar och vaknade upp klockan sju ikväll. Nu får man hoppas att man somnar i tid ändå, fast jag ska upp klockan tio imorgon i vilket fall som helst, vill inte sova bort dagen.

Jag vet också att jag har sagt detta tusen gånger, men imorgon blir det nya tag med bättre matvanor och träning igen. Jag är verkligen en "jojobantare", men jag kan inte påstå att det är banta jag gör, jag försöker bara föra in lite bättre vanor i min livstil ;) Så ja, imorgon kan jag börja träna igen efter lite återhämtning efter att jag varit sjuk. Jag ska gymma med Pauline, men jag tror mest jag kör kondition. Jag har en plan på att gå ner ca 1 kg i veckan, då har jag gått ner 5-6 kg till nyår och det är inte fy skam. Jag har ju redan gått ner lite så att... jao.

---

Det var du som fyllde upp mina tankar och dagdrömmar varje dag i ett år, inte längre... Nu tycks samma historia kunna upprepa sig med en annan person, det är liksom den där "när-det-passar-mig"-attityden, den attityden passar inte mig...


Bildbomb á la Rihanna!





























Nu jävlar fick ni en fet bildbomb av Rihanna ;) Nej, men hon är fan en av jordens snyggaste kvinnor och jag älskar att hon kör sitt eget race. I början, när hon slog igenom, så var hon liksom bara en i mängden, en såndär sockersöt tjej. Nu är hon en redig pangbrud! Älskar hennes klädstil, sådär rockchic aktigt. Om jag hade haft en bättre inkomst hade jag definitivt låtit min garderob influeras av henne. Jag älskar nitar, läder och den där lite rockiga stilen blandat med lite chicy stil, smask! När pengarna börjar rulla in så ska jag definitivt satsa en stor del på en ny garderob (y) Är otroligt trött på min egna "stil", den är så mellanmjölk och tråkig, nej!


Full rulle 24/7


Nu har jag ändrat en ytterst liten detalj i min blogg, typsnittet, wow liksom! Nej, men var trött på tnr, så fick bli arial istället. Tänkte faktiskt ändra min design lite snart, åtminstonde färgerna och headern.

Denna veckan har jag iallafall haft fullt upp varje dag. Praktiken har tagit upp en större del av tiden, men jag tycker ändå att jag trivs där och så, de som jobbar där är hur trevliga som helst och det blir liksom ingen pinsam tystnad eller spänt mellan oss. Förutom praktiken har jag hunnit med småärenden, väla och ett biobesök med Louice - Harry Potter and the Deathly Hallows (part 1). Jag kan ju säga att den inte direkt levde upp till mina förväntningar, men den var absolut inte dålig. Fast som sagt, om man utgår från boken bör del två bli mycket bättre och det säger vissa skådespelare också :)

Nu är jag iallafall ledig tills på måndag, skönt! Imorgon ska jag på arbetsintervju och jag hoppas på det bästa. Fick chansen till telefonsäljar-jobb i Helsingborg på deltid och det kan jag absolut leva med. Jag måste ju få en bättre inkomst så att säga ;)

Nej, herre vad jag tråkar ut er, haha. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, är pömsig...

Back in the game

Idag gick jag upp kl. 06.00, as you might know, jag steg upp före solen!! Jag kan knappt minnas senast jag gjorde det. Första dagen på praktiken gick bra och tiden gick inte sakta, men inte snabbt heller för den delen. Jag fick lära mig mycket nytt. Jag skapade ordrar, beställde transport, jobbade med layouts, inveterade och packade ordrar osv. På onsdag ska jag med ut på försäljningsuppdrag, spännande! ;)

Direkt när jag kom hem sökte jag en tjänst som telefonförsäljare på deltid och mammas kompis är relativt högt uppsatt på det företaget så jag tror mina chanser till intervju är ganska goda. Nu har jag knappt en timme på mig att vila upp mig inför arbetspass nr.2 (även det obetalt!). Så jag tänker slänga mig i sängen och kolla på tv ett tag. Jag är glad att jag är ledig imorgon alltså, då blir det väla med modern och jag ska handla för födelsedagspengarna :)


Yepps, gammal bild, men budskapet är då detsamma :'(
Vill egentligen bara ligga framför tvn hela kvällen!


100 frågor!

100 frågor om dig själv!

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - Matilda Annie Persson
2. Korrekt ålder? - 19 år - 911025
3. Längd? - 179-180 cm
4. Vikt? - För mycket - enl. mig själv
5. Smeknamn? - Tiltan och Mattan
6. Vart bor du? - Helsingborg
7. Vad gör du på fritiden? - Inte mycket, typ dator, tv och vänner
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - "Den där långa med brunt hår och fräknar"... typ
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Rumpa och lår (y)
10. Vad är du mest nöjd med? - Mina boobies ;)
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Jag är vimsig och tänker sällan före mina handlingar
12. Vad vill du jobba som äldre? - Inom turism och service
13. Hårfärg? - Brun
14. Ögonfärg? - Grön-blåa
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Nja, tror jag inte
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ibland
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Ärligt? Rätt mycket tror jag (är dock inte fåfäng)
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Foundation och ögonbrynspenna
19. Någon vana? - Rökning skulle jag tro?
20. Lyckotal? - Det brukade vara 9 - not anymore!
21. Vad heter din bästa vän? - Har mer än en, men Pauline och Louice står mig för tillfället närmast tror jag
22. Hur många nära vänner har du? - För många för att orka räkna iallafall
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Absolut inte xD
24. Vet många personer vem du är? - Ni får väl fråga rundor
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Går inte i skolan längre
26. När var du senast med någon kompis? Idag
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Pauline tror jag
29. Vem sov senast hos dig? - Hrm...

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - Jo, jag vill ju det
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Samma ålder eller äldre
32. Är du kär? - Kanske inte kär, men jag gillar någon, jo
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Kanske
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Absolut
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - All the way ;) Haha
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Inte lika mycket som förr, men attraktiv måste han va ju
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Är nog rätt dålig på den biten :(
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Går inte i skolan längre som sagt
39. I din klass? - Men om jag hade... nej!

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - Klart
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Yepp
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Yes
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Mm
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Ja
48. Hånglat inför folk? - Ja
49. Vem var ditt första hångel? - Vet inte, tror han hette Philip (hahaha)
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Vet inte, typ två som mest?
51. Vem är ditt bästa strul? - Har jag inte tänkt över så mycket
52. Och vem är ditt senaste? - Han börjar på A, säger inget mer än så
53. Ditt snyggaste hångel? - Det vet jag inte, de flesta är väl snygga på sitt sätt
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nja
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nej
56. Haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. Hur gammal var du första gången? - 15
58. Hur gammal vill du vara första gången? - Om jag hade fått göra om allt, så hade jag fortfarande varit oskuld idag tror jag, haha!
59. Blivit dumpad efter sex? - Typ.. inte riktigt kanske
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - No comment

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Ja
63. Har du någon allergi? - Pollenallergi
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Mycket, men just nu på en person jag tycker om :(
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Beror väl på vem?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Gillar väl att höra bådeoch, haha, men nog mest det sistnämnda
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Galen kväll med tjejerna!
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Bästa vännen, om man inte gör bort sig på fyllan
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - För ofta xD Men inte killar i plural längre

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Svår fråga...
75. Vänskap eller förhållande? - Det är inte läge att ställa den frågan nu, men i de flesta lägen, vänskapen
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Nada...
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13? Eller va?

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Tror jag nog, ibland iallafall
81. Isåfall vem då? - Olika
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Vad fan tror ni? Haha
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Aafan! xD
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Ueeh.. ehm.. jomen jo, det hade jag nog
85. Kunna sova ute på vintern? - Varför utsätta sig för det?
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej!

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans är nog min grej
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Inte alltid, men oftast
91. Klär du dig dyrt? - Gina och H&M, vad tror ni!?
92. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Modestilen/Vanligt

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Har pussat Pauline på kinden ;)
94. Haft sex? - Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. Ringt någon? - Ja
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - Nja
99. Kollat på google? - Ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - Nästan 30 minuter, haha ;)

Hot revolver

Idag har jag kommit iväg för första gången på jag vet inte hur länge (jo, 9 dagar). Jag räknar inte riktigt de gånger jag varit på vårdcentralen. Mamma och jag tog bilen till Råådalen med hundarna och gick en runda där, inte riktigt lika mysigt som på våren och sommaren, men men... hundarna tyckte om det! Sen släppte mamma av mig hos Pauline i Gantofta, jag tänkte hälsa på henne. Hon har ju opererat bort halsmandlarna och jag som nyss har haft så satans ont i halsen kan föreställa mig hur ont det gör. Det var som sagt väldigt annorlunda att hänga med henne idag, hon var väldigt tystlåten och till sist fick vi kommunicera via sms, haha! Sen tog jag iallafall tåget hem och på bordet i köket står det tårta och kakor - jag syndade, hehe.

Ikväll måste jag verkligen försöka somna i tid! Imorgon ska jag upp kl. 06.00 för att påbörja första dagen på praktiken, inte nådigt! Men lite spännande är det väl ändå. Btw... min hy börjar bli dålig igen! Det är dom jävla p-pillerna jag har nu, de på apoteket påstår att det är samma ingredienser i dom som i mina vanliga, men jag tror inte på dom. Varför får jag då knottrig hy och finnar för? Nej, jag tror jag ska se till att fixa mina vanliga snarast, står inte ut med detta i två månder till. Nu fick ni veta det också :)

Dags för slapp framför tvn...


Är ruskigt sliten för tillfället!


Jag vill bli blond nu!

Nu är jag riktigt sugen på att bli blond, inte sådär platinablond förstås, utan "naturligt" blond med lite olika blonda nyanser typ. Alltså måste jag gå till frisören som jag nämnt tidigare, det ska jag göra såfort jag får pengar nästa gång! Sen har jag ett litet jobb som servritris den 3:e december och dom pengarna får gå till frissan. Denna gången ska det inte bli lika misslyckat som förra gången jag testade att vara ljushårig :) 



Sicko-head

Nu har jag blivit sjuk igen, har faktiskt försökt att ignoera det sen det började i torsdags eller något, vilket var ganska enkelt eftersom jag bara hade nästäppa typ. Nu har jag otrolig nästäppa, helt slemmig hals och svullna halsmandlar med sån vit beläggning, så himla mysigt. Jag är 99% säker på att det är halsfluss igen, så jävla illa! Jag kan inte sova ordentligt heller, eftersom att jag andas genom munnen hela tiden blir mina hals och mun helt torra. Varje gång jag sväljer får jag ont i hela huvudet, fucking jävla rövskit! Sen vill jag inte gå på penicillin igen heller :(

Praktik imorgon också ju, men känner jag mig såhär måste jag tråkigt nog ringa och säga att jag inte kan komma. Tror nog inte heller att dom vill ha någon med halsfluss som står och arbetar? Bara störigt att jag skulle bli sjuk just nu när praktiken börjar.

Om sisådär två timmar kommer brorsorna med sina flickvänner hit på familjemiddag med kalkon och allt! Vi ska alltså äta skitgod mat, så kan jag knappt svälja, jomen tack? Så mycket skit som jag får förtjänar jag inte riktigt va...


Some days are easier to get trough

Jag mår aningen bättre idag, psykiskt sätt, änsålänge iallafall, men det förändrar inte det jag skrev igår. Det ligger precis lika mycket sanning i det idag som det gjorde igår. Men alla vet vi att vissa dagar är sämre än andra. Just nu mår jag sämre fysiskt, har nästäppa, slemmig hals och svullna halsmandlar. Känner mig för övrigt lite krasslig. Men eftersom att jag bara har varit på mitt rum hela dagen så tänkte jag åtminstone sticka en runda till Coop för att inhandla lite godis, måste bara knapra i mig ett par panodil innan. Perfekt att bli sjuk nu när jag ska börja praktiken på måndag och allt, typiskt...

The harsh truth about me

Detta är för min egen skull, läs om ni vill, läs inte...

Jag blir helt galen av att bli lämnad ensam med mina tankar, jag hatar det! Jag får ångest som jag försöker trycka ner med musik, men det funkar ju inte kan jag säga. Just nu måste jag ransaka mig själv, analysera mig själv och vända ut och in på mig själv. Jag måste reda ut mig själv, men jag orkar inte, känner hellre för att avlida. Jag avskyr mig själv och jag vet inte hur jag ska bli en bättre person, det känns som att allt redan är förstört och inte går att återställa, gjort är gjort. Jag har gjort fler snesteg i livet än jag borde, misstag som min självkänsla och mitt självförtroende får lida för idag. Jag vill inget hellre än att få en nystart, ett nytt papper att börja en ny historia på. Jag vill flytta härifrån och börja ett helt annat liv och bara lämna skiten bakom mig. Jag känner inte riktigt att en nystart funkar när allt omkring en påminner om det förflutna. Om någon kanske talar om för mig exakt hur jag ska göra och kan garantera att det kommer funka, då kanske... Men det känns som om insidan redan är förstörd, äcklig och isönder. Det jobbiga är att hur mycket man än reparerar så kommer sprickorna alltid finnas där och göra ont lite då och då, påminna en. Saken den är, jag vet inte vad jag ska göra, för första gången i livet har jag absolut ingen aning, jag vill inte att det ska bli fel igen. Jag trodde att jag var avskyvärd när jag var 15, men det är inget i jämförelse med nu. Och nej, jag tycker inte synd om mig själv och jag begär inte att någon ska göra det. Jag hatar mig själv och det är stor skillnad...

Helg, redan?

Tiden rinner iväg, det känns som om att det nyss var helg och nu är den här igen? Denna veckan har gått så satans snabbt och jag trodde den skulle bli seg som sirap när den började, men icke. Idag har jag städat klart och min säng är nu dammsugad och täcke och kuddar är tvättat, ska bara på med nya sängkläder också. Vid två åkte jag ner till stan och träffade Emma som är på besök från Stockholm, ytterst trevligt! Jag shoppade lite grejer och sen fikade vi på Espresso House. Nu är jag hemma och jag vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda. Mina föräldrar ska nämligen iväg till mammas bror och hans fru och jag måste sitta hundvakt, så jag är låst hela kvällen och kan inte röra mig någonstans. Eller jag kan, men då måste jag hem lika snabbt igen. Jag får helt enkelt hoppas på att någon vill komma hit och göra mig sällskap, Pauline kunde ju tyvärr inte. Annars får det bli en ensam-kväll framför tvn.



En trevlig cambild, bra kvalité och så va? Fast ändå rätt
bra när jag har haft den sen jag var 13 år gammal, haha.
Mina ögon har btw fått liv igen, dom är inte svullna längre :D


Tjing

Alright, det känns lite bättre till nu :) Knuuudan börjar lösa opp sig! Idag har jag ju varit i stan med Pauline och fått inhandlat lite grann. Köpte ett svart baslinne, tre par hot-pants och en snygg typ spetströja. Sen blev det mat på subway som vanligt, denna gången knökade vi i oss en hel sub, mums!

Imorgon hade jag tänkt städa som en galning på mitt rum, men tanke på mina svullna ögon så börjar jag misstänka kvalster-allergi, not fun! Så imorgon blir det att dammsuga och våttorka varje yta i rummet och även dammsuga av sängen, tvätta kuddar och täcke och förstås byta sängkläder. Jag får helt enkelt hoppas att det löser problemen. Sen blir det som vanligt rastrunda med hundarna. Senare på dagen ska jag, mamma och pappa iväg och förhoppningsvis påbörja ett nytt kapitel i livet, äntligen liksom, men jag får vara lite hemlighetsfull ifall att det inte löser sig som vi hoppas ;) Mohaha!


Natti <3


RSS 2.0