Arbetsintervju - check!

Kom nyss hem från arbetsintervju på berga industriområde, fast jag kan ju inte direkt kalla det för en intervju, men det kändes helt okej. Jag kom dit och vi var sex ungdomar som satt och först lyssnade på vad företaget gick ut på och vilka kvalitéer man skulle ha för att platsa där. Sen blev det en rundtur och efter det skulle vi berätta om oss själv kortfattat. Eftersom det är en grafisk leverantör så kände jag väl att det var till fördel att jag var den enda där som gått media och kunde en del grafiska program. Jag ska iallafall höra från arbetsgivaren på torsdag så får vi se.

Senare idag börjar jag jobba på gymmet igen, nu är "sommarlovet" därifrån slut. Men det känns skönt att något är tillbaka till det normala iallafall. Glöm inte heller (passar på att göra reklam!) att ni kan prova att träna gratis på Turn hela denna veckan, allt från golvpass och spinning till gym. Kom och bränn fett och bygg muskler nu! ;) Haha.



Hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0