Back on track

Så var man på det med ny blogg igen, vi får se hur jag lyckas. Designen valde jag att ha simpel än sålänge, om det avancerar sig på vägen så gör det det. Jag ville inte starta upp en ny blogg när jag var mitt uppe i sommarjobbandet, för kändes inte direkt som jag hade någon energi till något då.

Men idag, kl. 13.00, stämplade jag ut för sista gången på Berendsen (ett tvätteri, låter precis lika tråkigt som det är!). Om exakt sju dagar kommer löningen för mödan. Måste dock betala tillbaka några skulder och köpa ny mobil då min gamla gick sönder. Men jag har en del över ändå, asnajs.

Imorgon vill jag ut som fan och fira att jag är friii (... som en fågel). Men eftersom jag inte har fått min lön än så blir det lite svårt. Jag får helt enkelt hoppas att en söt själ vill låna mig en 100-150 kr



Glädje just nu!!


Kommentarer
Postat av: lou;

menmenmen, trodde du skulle ha sån myskväll med din mamma & pauline! jag vill ju att du ska med till malmöööö, remember? :D då kanske du kan låna paulines sånt kort och inträdet nere i malmö kostar typ bara 20 med csn har jag för mig plus 20 för garderob ;) så det är ju billigt och brauuuuu!

2010-08-05 @ 18:02:13
Postat av: Matilda

jag ska ta den myskvällen på lördag istället (: men alltså, jag vet inte om jag pallar malmö på fredag :/ dessutom har jag för mig att pauline skulle till mousa på fredag så då kommer hon behöva sitt kort. jag kan ju haka en annan gång?

2010-08-05 @ 19:06:17
URL: http://tiltans.webblogg.se/
Postat av: lou;

okej, men då får vi festa här istället då :D

vilka ska ut egentligen? jag måste veta om det blir av något här för annars kan jag lika bra åka till malmö även om jag egentligen inte vill dit och festa helt själv ;p

2010-08-05 @ 20:53:29
Postat av: Matilda

jag vet faktiskt inte riktigt vilka som ska ut, har inte kollat efter än för mitt prio 1 nu är att finna drygt 100 kr så jag ens kan festa överhuvudtaget :P

2010-08-05 @ 21:51:00
URL: http://tiltans.webblogg.se/
Postat av: lou;

haha, är dina pengar redan slut igen? :o

2010-08-05 @ 22:06:40
Postat av: Matilda

nja, inte helt, har lite kvar. men ska till ängelholm nästa vecka och sådär, så måste spara det lilla jag har :( synd att min lön inte kom idag.

2010-08-05 @ 22:12:52
URL: http://tiltans.webblogg.se/
Postat av: lou;

i see :) men om lönen kommer nästa vecka borde det vara lugnt? ;D

2010-08-06 @ 15:33:12
Postat av: Matilda

jag ska till ängelholm på tisdag och lönen kommer på torsdag, haha :P du vet.. jag har ju alltid tur.

2010-08-06 @ 16:31:41
URL: http://tiltans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0