Fredag den 13:e

Idag är det fredag den 13:e och än sålänge har inget hänt, men varför skulle denna dagen vara olik någon annan? Nej, trams är det, haha, jag är alltså inte så skrockfull. Jag har iallfall avslutat min vecko-städning för denna veckan för ett par timmar sen. Nyligen så slurpade jag i mig litta kaffe, haha, slurpade.. vilket ord! Strax ska jag fixa mig lite, för mamma ska till city gross och jag hakar eftersom att jag måste hämta ut pengar och köpa blannevann :)

Sen blir det till att fixa sig lite mer ingående vid fyra-fem, för ikväll ska jag nämligen ut. Som sagt, denna fredag skiljer inte sig från någon annan fredag, det är ju partyfredag. Det har varit lite svårt med förfest, men jag tror nog vi kan vara här, dock är mina päron hemma, men dom kommer gömma sig i källaren. Så vi är på altanen eller i mitt grannrum, hehe. Denna lilla info-texten är alltså tillägnad de som ska med ut


Tips: Om du inte har någon fungerande kamera och du
är trött på alla dina bilder. Ta bara en gammal och ps:a den!
Fooonkar oootmarkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0