Kvällsfika

Kör en snabb uppdatering! Igår var jag i stan med Angee först, vi gick rundor i affärer och sen lunchade vi. Sen drog hon iväg på ärenden och jag mötte Pauline efter en timmes väntan på knutan, så följde jag med henne på ärende. Det var meningen att jag skulle hem efter det, men jag drog med till Pauline för att sova där. Det blev god mat där, men tillagningen var minst sagt yr när vi fick snabbtina kyckling och gud vet vad...

Jag sov rätt dåligt där, pga grässklippare från kommunen som valde att klippa gräs kl. 7 på morgonen. Så dagen idag har mestadels gått åt till att sova och vila. Nu har jag precis fixat mig efter träningen och ska åka in till stan för att kvällsfika med Louice, Angee och Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0