Lurar mig själv

Jag försöker glömma allt som har med dig att göra, men ju mer jag försöker ju svårare blir det.
Det har gått ett år, för mig känns det som tio, som en evighet.
Jag säger att jag ska hålla mig borta från dig, men jag strör salt i mina egna sår, du är som en jävla drog.
Jag torkar mina tårar för något du inte förstår, jag frågar inte mig själv varför jag gråter, utan varför du inte förstår?
Bakom mina ögon finns där svartsjuka, svek och ännu fler tårar, men jag kan inte berätta för någon, det är mitt fel.
Något som ger andra energi att fortsätta sina liv, ger mig nästan dödslängtan, men bara nästan.
Du skulle kolla konstigt på mig om jag sa att det var kärlek, men det är det, kärlek som har gått väldigt väldigt fel.
... och allt är mitt fel.


Jag blir så poetisk mitt i natten, men ville bara skriva av mig. Jag lurar bara mig själv hela tiden, jag intalar mig själv att du är glömd fastän jag tänker på dig varje dag. Jag säger till alla att det börjar bli bättre, men det känns likadant som det alltid har gjort. OM jag hade kunnat radera dig från mina tankar, så hade du varit raderad för länge sen!

Kommentarer
Postat av: lou;

i know it's hard baby :( man kan inte mer än att försöka och med tiden, även om det känns för länge för att man ska kunna stå ut, så går det över <3 han är inte värd dig överhuvudtaget även om det är han du vill ha just nu, men jag lovar dig att när den rätta väl kommer då kommer du skratta you know who i ansiktet!

2010-08-24 @ 01:08:04
URL: http://thedeadduckday.blogg.se/
Postat av: angee

finaste matilda :( <3

2010-08-24 @ 10:17:30
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0