Mer träning åt folket

Kan ju säga att jag mår en del bättre nu efter träningen, vi får se hur länge endorfinerna håller i sig. Man borde träna oftare, eller jag borde iallafall. Även om man tycker det är jobbigt att ta sig dit och vara helt seg i början av passen, så blir det lättare efter ett tag och när sista låten är över blir man glad och mår bra. Ska försöka bli bättre med träningen.

Snart måste jag duscha också, tycker bara att det är så tråkigt, haha. Sen blir det tv resten av kvällen. Imorgon ska jag få känna mig lite nyttig, för då ska jag nämligen till min jobbcoach. Tänkte också att innan jag lägger mig idag så måste jag skicka iväg ett par ansökningar.

Ha det!


Tummen upp för att träna mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0