Morrn'

Imorse vaknade jag av att pappa klippte gräsmattan, tänkte precis stänga balkongdörren och stoppa öronproppar i öronen för att sova vidare, men då gick radioklockan igång, så lika bra att jag gick upp. Det blev äggaröra till frukost, kaffe därtill. Sen kan man ju säga att bakgrundsljudet till frukosten inte var det bästa, men man börjar vänja sig nu, fast aldrig helt. Men men... inte mitt problem!

Nu ska jag in i duschen och sen fixa mig lite, för ska åka till Ängelholm vid halv ett. Fixa naglarna som vanligt, tur det för jag har tappat två stycken. Sista gången jag fixar naglarna där, sen blir det hos Lottie, det kommer bli så mycket finare :)


Tänk om man skulle bli blond igen? Nej, tror inte riktigt det är min grej. Isåfall får det bli ett frisörbesök och inget sånt där hemmaexpriment. Men brunetter är snyggast, så är det bara ;) No offense!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0