Party x2

Denna helgen är det partyhelg för hela slanten, man får ju inte lov att missa sina vänners avskedsfester, kommer inte se dom på länge! Så igår var det avskedsfest hemma hos Olivia som ska studera i värmland. Kvällen var hur lyckad som helst, blev äntligen mycket dansande och det gillar jag, annars brukar vi mest springa rundor mellan dansgolven som yra höns, haha.

När jag vaknade idag så hade jag ångest, och jag lovar, jag kunde inte andas! Trodde det var något allvarligt fel på mig, har aldrig haft det så förut, sjukt! Men nu har ångesten dämpats rätt mycket, det enda man ska ångra är det man inte gör ;) Hehe...

Nej, men men... just nu fixar jag mig inför My's avskedsfest som börjar kl. sju. Hon ska flytta ända till Umeå den jäveln, i tre år också! Nejnej, så borde det inte få lov att vara. Nu är jag hungrig så snart ska jag ner och trixa ihop något.


Tjingeling :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0