Sick of being sick

Nu har jag blivit förkyld igen, jefla apskit! Börjar bli duktigt trött på att bli sjuk hela tiden. Förut, för ett par-tre år sen, så blev jag sjuk kanske ett par gånger om året. Nu blir jag sjuk en gång varannan månad i princip. Så jag har bestämt mig för att jag tänker dra ner på drickandet nästan helt och hållet ett tag framöver nu. Jag tror nämligen att det är det som spökar, jag menar, när man festar 1-2 (ibland 3) ggr på en helg så hinner man inte återhämta sig till nästa helg då man ska på det igen. Så nu blir det en rejäl återhämtning istället, funderar på att inte dricka tills min födelsedag. Det blir nyktra ugångar nu! :)

Annars måste jag strax ta ut hundarna på en runda eftersom de andra två är upptagna. Sen ska jag bara försöka tillfriskna idag genom att dricka c-vitaminer (som är så jävla äckligt!), äta strepsils och dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0