Silence

Gårkvällen var rätt lyckad tycker jag, även ifall det blev komplikationer mot slutet, jag kan ju säga att man fick användning för skådespeleri, haha. Jag och Louice är så snälla mot vår omgivning! Men det vi får, det ger vi... till någon annan. The chain of being played! Okej... tror inte det är många som fattade det där.

Min röst försvann någon gång mitt i allt festande, frustrerande! Jag har fått tillbaka den, men jag är otroligt jävla hes. Sen vaknade jag bara för att märka att jag inte kan känna smak av mat, ni vet en av förkylningens många baksidor. Nu har jag gjort allt för att få ingång det, nässpray osv... Det blir liksom tacopaj ikväll och jag har inte kunnat sluta tänka på det sen jag fick reda på att vi skulle äta det.

NU kom PAAUU! <3

Kommentarer
Postat av: lou;

hahaha, the chain of being played!

smakade tacopajen bra? ;)

förresten så var dom båda playersen på tempel igår :o

2010-08-08 @ 15:25:36
Postat av: Matilda

that's just the truth ;)

yepp, den smakade utsökt!

ajaj, snackade du något med dom? föresten, var va festen du var på? ^^

2010-08-08 @ 23:11:07
URL: http://tiltans.webblogg.se/
Postat av: lou;

hahaha, ja det är ju det ;)

jag sa bara hej till dom & välkomnade joe tillbaka till sweden för han kom nyss tillbaka :)

sen sa vi inget mer ;p

vi var inte på någon fest, vi var bara ute xD

vi kom in på tivoli också! my & natalie har blivit vänner igen & även jag & anders :o

hände sjuuuukt mycket i lördags! synd du inte var med :(

2010-08-09 @ 17:19:18
Postat av: Matilda

aha, okej ;)

vi får catcha upp lite grann, kanske framåt helgen, lär ju bli utgång då med, haha ^^

hur kom ni in? fick du hjälp av "grannen" eller? haha

2010-08-09 @ 23:02:37
URL: http://tiltans.webblogg.se/
Postat av: lou;

yeah, det får vi göra ;) indeed!

nej, faktiskt inte :o vi bara försökte vanligt och det gick :D

2010-08-10 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0