Test ; 1

Har du druckit tills du spytt? Nope!
Sårat någon? Hoppas jag inte!?
Förlorat en vän? Nej, inte vad jag vet.
Träffat nya människor? Jaao.
Kysst en främling? Ja. 
Tagit droger? Näe.
Haft en sommarflört? Nej, tråkigt nog :( Men men :)
Gråtit? Ja.
Skrattat tills du kissat på dig? Nästan, haha.
Tältat? Noe.
Varit vaken en hel natt? Japp.
Solat? Ja, man fick ju passa på tills regnet kom.
Badat? Två eller tre gånger bara.
Haft ett förhållande? Nej.
Gjort dig riktigt illa? Nej.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nejnej.
Läst en bok? Nej.  
Skickat fel sms med flit? Nope.
Suttit vid datan en hel natt? Nope.
Näckat? Ja, varje gång man duschar osv, hehehe.... 
Solat naken? Nej.
Fått utegångsförbud? Nej, l ite för gammal för sånt kanske? ;)
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Jadå.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej.
Varit i slagsmål? Nej.
Pussat någon utav samma kön? Ja, kompispuss.
Sjungit högt på ett berg? Nej.
Kysst någon i regnet? Vet jag inte faktiskt.
Kysst någon i skogen ? Nej.
Kysst någon du inte borde? Usch, ja...
Tappat rösten? Haha,. skojar du?
Varit på festival? Hbg-festivalen.
Gått upp i vikt? I sommar har jag mestadels gått ner, tror jag? Eller jag pendlar.
Gått ner i vikt? Ja.
Brännt dig? Jepp.
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Lite grann, inte så farligt.
Varit utomlands? I Danmark, men det är räknas knappt när man bor i Hbg.
Gjort ett bra köp? Yäh, min mobil <3
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Tror inte det.
Haft skadeglädje? Hehe, jajamän.
Sovit under bar himmel? Nej.
Vad kommer du sakna mest? Allt festande, men det kan man iofs göra året om :)
Har du svart ärligt på alla frågor? Yees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0