Tjingtjongkalsongpolisong!

Efter jobbcoachen igår drog jag mig till Pauline och sov över där, det blev bara att vi hängde och snackade om allt mellan himmel och jord, eller mest sex egentligen tror jag. Hahaha, hett ämne! Hmm, ja... Juste jag drömde sen sjuk dröm inatt, den är oförklarlig men läskig, och den var äventyrlig. Mitt i denna dröm så vaknar jag av ett konstigt ljud, öppnar ögonen och ser att det är katten Loke som spinner och tvättar mitt hår (!?) Blev jävligt rädd och sen stängde jag ut dörren, han försökte komma in och jag var livrädd. Fattar inte varför, för annars är jag ju djurvän, haha.

Nåväl, stack hem rätt tidigt från Pauline för att hon skulle till skolan. Hemma fixade jag mig lite och tog hundarna innan mamma körde mig till Angee. Där har jag varit hela dagen och varit onyttig, lite iallafall, fast det var mäktigt. Kvällsmaten var verkligen som grädde på moset! Typ bokstavligt talat då. Nu är jag avskräckt från sötsaker och fet mat, hoppas det håller i sig. Nä... nu tänker jag slänga in kläder i tvättmaskinen, börjar få slut på underkläder och så nu.


Katter kan vara läskiga ibland!


Kommentarer
Postat av: angelica sorbell Photography

sv: tack, finis :* och tack för en knasig mysdag! det var inte meningen att göda oss, jag vet inte beredd på det själv :D HAHA

2010-08-27 @ 00:47:24
URL: http://asorbell.blogg.se/
Postat av: PHOTOCARLA

haha,hjälp vad gullig.

härlig header du har !

2010-08-29 @ 11:43:51
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0