Turn The Lights Off

Har precis kommit hem från träningen, asjobbigt, första passet på två veckor, jag upprepar, asjobbigt! Mamma får skynda sig in i duschen nu, för jag vill bli ren. Annars har dagen idag bara bestått av slöhet, ren och skär slöhet.

Imorgon kommer iallafall äntligen lönen, så det ska bli najs. Blir dock inte så mycket pengar som jag trodde p.g.a. skatt och ledighetsdagar, men men, inte alls fy skam. Så kl. 09.00 imorgon ska jag först till tandis, sen kl. 11.00 blir det förnedringsmöte på arbetsförnedringen. Efter det blir det lunch med mamma på sushirestaurang. Sen bli det bankärenden där jag ska föra över en del pengar eftersom mobilen ska beställas imorgon. Jupp, men efter det bli det shopping! Wiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0