Godmorning...

Eller ja, jag vaknade förvisso för två timmar sen, men jag har städat... Har inte fått i mig någon frukost så nu väntar jag på att mamma ska komma hem med bullar, lite lyxig lördagsfrukost sådär. I övrigt har min hals irriterat mig sen i torsdags, det är precis som att en förkylning ska bryta ut, men så gör det inte det. Jag får väl helt enkelt vänta och se.

Ikväll så ska jag strunta i min skruttiga hals och dra ut och snurra rundor i helsingborgs dimma med min pingulus, ska bli fun times!

Sen ska ni veta att den här bloggen börjar nå sitt slut, ska med andra ord fixa någon ny blogg snart. Funderar på blogspot igen? Fast vi får se. Gillar inte att man har mindre frihet att designa där.


I väntan på bullarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0