HELLO



Jag har fått tillbaka mitt bloggsug som fan nu, haha. Fast egentligen har jag inget roligt att skriva om, bara min otoligt trista och gråa vardag. Nu blir ni lockade att fortsätta följa bloggen va? ;) Från det ena till det andra... Jag har kommit fram till att jag måste få in minst två träningar i veckan, inte pga endast att jag vill gå ner i vikt, men jag vill må bra och ge mina endorfiner en kick så jag slipper känna mig som jag gör nu. Man kan liksom inte gå runder och böla när det finns saker man kan göra åt det.

Just nu sitter jag på jobb, haha, jag sköter ju det väldigt bra. Men man vill inte ringa och väcka folk nu, känns inte bra att ringa innan kl. 11. Längtar iallafall tills jag kommer hem, då ska jag börja trixa med en ny blogg. Den ska få en enkel och ljus design, orkar inte med min svarta och tråkiga jag har nu.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0