Tillbaka i skolbänken

Sitter här med en kopp kaffe och ska snart bege mig mot centrum. Det är första lektionen för matte c och jag känner mig faktiskt nervös, är rädd att jag absolut inte ska hänga med. Det var två år sen jag läste matte b och jag känner mig riktigt rostig.

Idag orkade jag inte fixa mig heller, sitter osminkad i mjukisbrallorna just nu. Pallar inte fixa mig när jag bara ska vara i stan en timme. Beroende på vädret så kanske jag ska gå hem sen, men jag vet inte... det verkar lite lurigt. Oh, juste, kom på en grej... Igår beställde jag hem en virkad, beige väst från H&M, tycker det är mysigt med virkat.

Sådärja, hoppas ni får en bra dag :)


Peace out!


Kommentarer
Postat av: Lou

Hoppas det gick bra :D

2011-04-07 @ 12:51:39
URL: http://ohfuckit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0