Totally dead

Efter fyra dagars ledighet är jag tillbaka på jobb, har redan de första tjugo minutrarna fixat två avtal. Men egentligen vill jag bara hem. Jag orkar inget nuförtiden... Den seaste veckan har jag känt mig helt avtrubbad, typ död inombords, haha, fyfan vad det låter hemskt. Men det är precis just så det känns. Även om jag hittar på något så vill jag innerst inne bara ligga i min säng och sova. Jag försöker ha kul, men jag kan inte. Dessutom har jag knappt någon matlust längre, det är bara när jag är jättehungrig som jag måste ha något. Jag vetifan vad som kan ha orsaktat detta, för samtidigt som jag "känner mig död inombords", så är jag irriterad på mig själv för att jag "känner" så. Jag kan inte hitta någon anledning. Jag tror något fattas i mitt liv, men jag vet inte vad än. Jag behöver förändring och något nytt tror jag... Usch, jag hatar känslor. Säg till när ni hittar switch-off-knappen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0