Money is king!

Idag är en rätt bra dag tycker jag, även om den är seg och det är inte mycket som har hänt egentligen. Jobbade 10-15 som vanligt. Skulle till OJ! efter jobb och handla en pastasallad och redbull, ska betala och så är det tekniskt fel på hela handelsbanken. Eftersom jag så gärna ville ha min pastasallad gick jag till min bank och tog ut pengar på gammalt hederligt sätt, haha. Kom sen hem och åt den, den var smarr.

Sen chillade jag framför tvn och somnade såklart. När jag vaknade började jag kolla lite på Scary Movie 2, sen kom jag på att posten inte var intagen. Så jag tog in den och såg att min lönespecifikation hade kommit, fick mycket mer än jag trodde att jag skulle få. Därför tänker jag skämma bort mig lite denna månaden! Har redan beställt massa smink från Tikei (mest prover i och för sig, men men...). Sen ska jag ringa och beställa tid till mina naglar imorgon. Money is king! Älskar när löningen är på ingång, haha.

Nu ska jag ner och ta mig en cigg och någon macka (är hongrig!). Sen ska jag försöka värva ner och läsa min bok för att kunna somna, eller så ska jag titta på Chuck, får se. Har iallafall sovmorgon imorgon, men ska inte sova längre än till elva.

Mitt hår ser faktiskt rätt mörkt ut när det är uppsatt, iallfall i camen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0