Nej

- Just spread the word to everyone, because that's solves everything, doesn't it?

För övrigt har jag haft en relativt bra helg med Pauline, hon har fått mig att tänka på annat. Även om detta borde dra ner mig på bottnen så ska jag fan kämpa för att hålla mig uppe. Jag vill inte sjunka genom jorden just nu, det har jag inte råd med. Får se till att hålla fasaden uppe med ett leende på läpparna ändå och hoppas på det bästa. En prioritering är att jobbet ska kunna skötas ordentligt trots omständigheterna...


Kommentarer
Postat av: angee

sv: absolut! nu har man verkligen något att se fram emot! :) mamma började snacka med mig lite löst om resor för typ tre dagar sedan och sedan så var det inte så mycket mer med det.. och så frågade hon om jag ville med och igår så bokade hon resan! så i början på juni flyger hon, jag, mormor och andreas ner dit :)

2011-02-15 @ 07:33:57
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0