Ringeliringring

Jag skrev ett inlägg förut, men det ville visst inte publiceras och jag pallade inte kämpa mer med det. Trodde att tiden skulle gå sakta här på jobb, men snart har jag jobbat halva tiden. Jag hoppas på avtal idag, men det är segt, inte många som svarar som vanligt. Hoppas att jag får fler kvällspass nästa månad, då är det nog fler som svarar.

Efter jobb ska jag till Komvux (var det nu ligger!?) och snacka lite med dom om att läsa in matte c, eftersom jag behöver det för att kunna komma på in service manegement - turism. Jag undrar hur det kommer gå för mig, med tanke på att min hjärna inte är riktigt skapt för siffror och en massa x och y:n. Men samtidigt så har jag bara en kurs att lägga fokus på, så det ska nog bra.

När jag kommer hem så måste jag vattna bluuummorna och fixa en grej till mamma, så detta var mest en påminnelse till mig själv. Framåt sju-tiden ska jag röra mig till Turn och sitta och uggla i receptionen i några timmar. Så jag har rätt fullt upp denna dag, det passar sig fint att jag är ledig imorgon då ;)

Pusshej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0