Hemmasittar-helg

De två senaste dagarna har jag inte gjort ett skit egentligen... Igår var jag hemma, med undantag för att jag satt värdinna i två timmar på Turn. Idag var jag hemma, med undantag för ett besök på Willys med mamma. Tråkigt att egentligen spendera sin ledighet såhär, men jag har inte haft någon ork för något annat. Det har varit en trött men samtidigt rastlös helg. En jävligt jobbig situation. Men det är inte sista lediga dagen idag, söndag kommer imorgon. Så vi får se vad som händer då... antaglien inte ett skit.

I övrigt så har jag redan tröttnat en aning på mitt blonda hår, haha, inte direkt oväntat! Men jag ska försöka hålla det tills utväxten blir ful och då ska jag köra på en mörkare färg, men inte så mörkt som jag haft innan. Ska försöka hålla det tills slutet på sommaren. Sen att man skulle ha roligare som blondin, det stämmer inte för mig, hade mycket roligare som brunett x) Hahaha...

Blond...


...VS Brunett


Kommentarer
Postat av: angee

sv: det är rätt mycket som pågår nu.. men jag orkar inte ta upp det just nu..

vi kan se ifall vi kan träffas imorgon, just nu kännas jag mig rätt tråkig för att göra något.. men vi kan ju höras av imorgon? :)

2011-03-12 @ 23:06:06
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0