Here we go...

Nu har det snart gått tre veckor sen mamsi och papsi åkte till Thailand och dom kommer hem på onsdag, tiden går verkligen snabbt snabbt! Tycker att det är skönt att få lite ensam-tid här hemma och sådär, men nu ska det blir jäkligt skönt att få hem dom och hundarna dessutom. Längtar nästan lite tills på onsdag, hihi. Annars har allt flytit på som vanligt här hemma, förutom städningen. Så den ska jag ta tag i imorgon, råkade ju somna idag istället för att städa.

Och ja, mitt internet funkar igen. Jag gick utan internet i över en vecka och sen var lösningen egentligen hur simpel som helst, bara att byta några kablar och det gick på typ en minut. Tyvärr har ju bara datorn i källaren internet, men bättre än inget.

Nej, ville bara ge er en lite onödig uppdatering. Nu ska jag upp och kolla på BB ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0