Jobbigt på jobb

Mitt internet där hemma är totally gone, något fel på en kabel eller nätverkskortet antar jag. Så nu sitter jag på jobb och uppdaterar lite grann. Har faktiskt inget kul att säga, jag mår piss idag. Jag har sovit 2 timmar inatt och i övrigt har jag haft sömnproblem i snart en månad nu, kan verkligen inte somna om nätterna, får någon jävla panik så fort jag släcker lampan eller tvn och ska försöka somna. Det kallar jag normalt :) Vill bara att mina föräldrar och hundar ska komma hem nu så allt ska bli som vanligt!

Som "grädde på moset" krånglar min mage också, känns precis som om laktosintoleransen är i farten igen, jag som har sluppit det i över ett halvår nu. Dags att börja bli petnoga med laktosen igen, jobbigt! Dessutom är det ju inte så att man kan göra nummer två på jobb, haha x) Så ja, om magen inte vill som jag vill snart så kommer jag sticka hem. Har iallafall fått ett avtal idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0