Partaaaj!

Jag vet inte vad jag ska göra, så fördriver tiden med att blogga lite. Idag vaknade jag kl. 10 och slängde på mig kläder och fixade mig lite, sen åt jag frukost för att senare gå ut en runda med hundarna. När jag kom iväg skulle vi iväg och kolla på mamma och pappas bekantas valpar. Dom var sjukt jävla sööööta! Fem veckor gamla, 6 svarta och en vit hund, lite rottweiler-lika fast utan teckning. Jag ville bara ta med mig alla hem, men så blev det inte :(

Sen kom jag hem och började fixa mig och åt i all stress för jag trodde att partyt ikväll skulle sätta igång kl. 19, men nej, det är kl. 20. Så jag fick ca en timmes dödtid. Ikväll ska ett gäng hem till My för att hon är nere från Umeå, så det blir lite reunion. Efter det blir det självklart utgång! :D

Märker att jag är lite stressad, kanske märks i texten. Nu ska jag vandra mot Myski <3


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0