Sista mars...

Nu skriver jag igen! Varför? Jo, för att det går segt på jobb och jag måste ta en liten "avstickare". Idag är en sån "ingen vill svara i telefonen"-dag. I början av denna målgruppen och nya produkten gick det som smör i solsken, men nu har det börjat avta tycker jag, det går inte lika smooth längre och man tecknar inte lika många avtal. Men jaja, idag är sista dagen denna månaden, nästa vecka är det ny månad, ny vecka och nya tag.

När denna jobbdagen är över ska jag hem och röja undan lite på rummet, lägga in kläder i garderoben och tvätta lite grann. Hela mitt rum ser ut som en garderob/skafferi, hihi. Imorgon händer mindre roliga grejer, då är det dags för mormors begravning. Ska bli kul att träffa släkt och så, men det är aldrig kul under sådana här omständigheter. Man säger allt att man ska ses under trevligare förhållanden, men så blir det aldrig av.

På lördag däremot så blir det utgång, då är det tillbaka till det roliga igen :) Vad kvällen har att erbjuda har jag ingen aning om. Men en utgång i dimman, på antagligen tempel, det bjuds det på!

Nu ska jag inte skriva mer, känner att det börjar bli tjatigt. Ska ringa några samtal till sen blir det lunch.
Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0